Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

Konstresa till Danmark 2009-05-07

Av Rerre - 7 maj 2009 14:08

Hej på Er


Nu har jag & Berit varit i Danmark på konstresa, Louisiana. Mycket att titta på.

Vi gick givetvis vilse inne på konstmuseet, fick fråga en vakt om vägen ut, phuu va pinsamt. Snacka om att det var laburintaktigt, dom skulle behöva snitsla en bana runt alla rum :-)


 

 Konstnär ?


 

 Berit


 

 Jag



Detta va allles...


 
 
Lotta

Lotta

22 maj 2009 18:24

Hej! Vad kul att åka på konstresa! Jag vill också åka på konstresa och bli konstig av konstig dryck ;-) Ha det så jättegott, Razzel hälsar att han längtar efter brorsan, han minns knappt hur han ser ut längre.... Kramar och Nos puffar från Lotta & Razzel

http://hagebrand.com

 
Ingen bild

Bittan

28 maj 2009 18:22

Hej på er.
Kikar in för att önska er en trevlig pingst.
Kram från oss.

 
Elisabeth

Elisabeth

29 maj 2009 13:27

Hallåsan på dig själv :)
Önskar er oxå en härlig Pingst, själv ska jag jobba...

Ha det gott Kram Elisabeth

http://www.bordeauxdogue.se

 
Ingen bild

Bittan

17 juni 2009 15:59

Trevlig midsommar! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rerre - 4 oktober 2010 13:36

I torsdags satt jag hundvakt hos Kennel Hjärtekulla. Gunnels valpar är helt bedårande, men vilket himmla liv dom för när dom vaknar    Videofilmerna har jag på Facebook. Det är så krångligt att lägga in filmer här.   Avslappnat ryggläge. Hä...

Av Rerre - 21 september 2010 13:27

Äntligen har jag tagit mej i kragen och börjat Blogga lite igen. Igår samlades vi nere på Smarholmens parkering. Sen lufsade vi runt lite och kom så småningom fram till Fläskvik och därifrån över till Larvik å där stannade vi och fikade. Lite bil...

Av Rerre - 25 februari 2010 13:49

Kerstin och Lilleman har varit sen i Söndags och hälsat på mej å Kalle. Idag så följde Kerstin med mej och Barbro ut och motionerade hundarna.     Kalle & Otto, sååå söta dom é...  *   Kerstin & Lilleman   *   Närmast, Otto, Lill...

Av Rerre - 20 februari 2010 14:13

Snö, snö, snö, härligt. Jobbigt att skotta, meeen man får se det som ett träningspass      Kolla in Emmas husblogg (se höger sida under länkar) snacka om att dom har fått snö. Snön som föll inatt räckte ända upp till bilens fönster !!!   Bo...

Av Rerre - 6 februari 2010 12:26

Igår gick Lena, jag, Elisabeth och alla hundarna till Nellyviken. Vi gick över isen till en ö och där fikade vi. Ett jädrans pulsande i hög snö, man blev ju nästan svettig. Hundarna va på högvarv, dom älskar verkligen detta det märktes på dom. Över...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards