Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Rerre - 7 augusti 2008 11:58

Här kom det mer folk fast på kvällen.

Det var min barndomskamrat Ann-Britt men maken Dan och dotter, sen kom några grannar, Reino, Gertrud och Gunilla.

Dom kan inte komma på festen på lördag, så dom kom i dag i st. Det var jätteroligt.


Födelsedagsbarnet


Ann-Britt & jag


 Här är sällskapet.


 Här disskuterar vi


Lite flabb också


 Bosse & A-B´s dotter


Fortsättning följer, på lördag skall jag ha en jättefest.


Ha dé gôtt



Av Rerre - 7 augusti 2008 08:55

Nä ä, nu fyller jag år igen.

Tycker att mina födelsedagar börja komma oftare nu för tiden, alldeles för ofta. Det känns som om tiden, nu för tiden rullar på alldeles för fort. Kan det vara så att tiden är snabbare nu för tiden än den var förr i tiden?  :-)

(hängde ni med?)

Våra grannar Jan-Olof & Berit kom mitt i natten med mistlur, presenter och champagne å tutade och förde ett himmla liv. Ja hoppade ur sängen.

Dom é för roliga. Vi hade det trevligt, åt räkor och drack champagne. Presenten bestod av en jätteprinsgroda, champagne och gott doftljus.

Sen tog dom på sej sina pannlampor, tutade och förde väsen, och försvann runt husknuten :-)


 Ja, här är jag och min groda.

Försökte att få en drömprins till och pussade på min prinsgroda.


 

 Det blev ingen prins av grodan, men det gör inget för jag har ju redan en drömprins (Bosse).


 Nu går grannarna hem igen.

Tack för besöket, det blev helt oväntat och uppskattat.


Ha dé gôtt

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards